More devasting news for Millenials: their handshakes suck

Page 3 of 3 Previous  1, 2, 3

View previous topic View next topic Go down

Re: More devasting news for Millenials: their handshakes suck

Post by DWags on Thu Oct 26, 2017 1:09 pm

Other Teams Pursuing That wrote:Lol at wags thinking voting does shit.

Perfect

_________________
avatar
DWags
Geronte
Geronte

Posts : 23659
Join date : 2014-04-21
Age : 56
Location : Right here

Back to top Go down

Re: More devasting news for Millenials: their handshakes suck

Post by Travis of the Cosmos on Thu Oct 26, 2017 1:11 pm

DWags wrote:
Travis of the Cosmos wrote:

That doesn’t make any sense dwags. I realize that struggling to find words is also an early sign of Alzheimer’s. Look, I’m not and expert on this stuff but maybe just casually mention it to your doctor or whatever.


I did.  She just told me to stop talking to feminine assholes on the internet, they'll never change and just get more exasperating.  I'm a stubborn type of guy as you can see.

Lol triggered bitch

_________________
I didn’t move, speak, or change my facial expression in any way during the awkward silence that followed.

2016 SWILL PICK EM (co)CHAMPION!
avatar
Travis of the Cosmos
Geronte
Geronte

Posts : 16000
Join date : 2014-04-15
Age : 33
Location : Right behind you

Back to top Go down

Re: More devasting news for Millenials: their handshakes suck

Post by DWags on Thu Oct 26, 2017 1:11 pm

Robert J Sakimano wrote:
DWags wrote:


I look forward to the millenial-lution

will I need a gun?
you always need a gun.

and a bible.

Those two mystical entities are what allows me to sleep at night.



I'm always packing Bob.  Always.

_________________
avatar
DWags
Geronte
Geronte

Posts : 23659
Join date : 2014-04-21
Age : 56
Location : Right here

Back to top Go down

Re: More devasting news for Millenials: their handshakes suck

Post by DWags on Thu Oct 26, 2017 1:13 pm

Travis of the Cosmos wrote:
DWags wrote:


I did.  She just told me to stop talking to feminine assholes on the internet, they'll never change and just get more exasperating.  I'm a stubborn type of guy as you can see.

Lol triggered bitch


My doctor is not a Bitch Travis.  I don't think you're feeling that well today.   You don't even know her.

_________________
avatar
DWags
Geronte
Geronte

Posts : 23659
Join date : 2014-04-21
Age : 56
Location : Right here

Back to top Go down

Re: More devasting news for Millenials: their handshakes suck

Post by Robert J Sakimano on Thu Oct 26, 2017 1:14 pm

DWags wrote:
Robert J Sakimano wrote:
you always need a gun.

and a bible.

Those two mystical entities are what allows me to sleep at night.



I'm always packing Bob.  Always.
same - it provides me and my family with such peace of mind.

avatar
Robert J Sakimano
Geronte
Geronte

Posts : 24341
Join date : 2014-04-15

Back to top Go down

Re: More devasting news for Millenials: their handshakes suck

Post by Travis of the Cosmos on Thu Oct 26, 2017 1:16 pm

DWags wrote:
Travis of the Cosmos wrote:

Lol triggered bitch


My doctor is not a Bitch Travis.  I don't think you're feeling that well today.   You don't even know her.

Dwags I have a real question- you appear to actually care about these generation bullshit threads. (Otpt too but you to a much greater extent.) Which is fine. Good for you. But I pretty much just fucked around and poked at you before- “boomers are trash garbage human beings haha blah blah” that kinda thing. If you actually care about this shit I’d rather back off and leave you alone since I find that type of mentality rather disturbing. I mean you take the bait every. Single. Time. It’s weird man. It’s weird.

_________________
I didn’t move, speak, or change my facial expression in any way during the awkward silence that followed.

2016 SWILL PICK EM (co)CHAMPION!
avatar
Travis of the Cosmos
Geronte
Geronte

Posts : 16000
Join date : 2014-04-15
Age : 33
Location : Right behind you

Back to top Go down

Re: More devasting news for Millenials: their handshakes suck

Post by DWags on Thu Oct 26, 2017 1:20 pm

Travis of the Cosmos wrote:
DWags wrote:


My doctor is not a Bitch Travis.  I don't think you're feeling that well today.   You don't even know her.

Dwags I have a real question- you appear to actually care about these generation bullshit threads. (Otpt too but you to a much greater extent.) Which is fine. Good for you. But I pretty much just fucked around and poked at you before- “boomers are trash garbage human beings haha blah blah” that kinda thing. If you actually care about this shit I’d rather back off and leave you alone since I find that type of mentality rather disturbing. I mean you take the bait every. Single. Time. It’s weird man. It’s weird.


This is like the fourth time you've asked this/stated this.   Are you o.k.?  I hope so.  

But yeah, give me the list of things I should participate in.  I'll look it over.

_________________
avatar
DWags
Geronte
Geronte

Posts : 23659
Join date : 2014-04-21
Age : 56
Location : Right here

Back to top Go down

Re: More devasting news for Millenials: their handshakes suck

Post by Travis of the Cosmos on Thu Oct 26, 2017 1:25 pm

You just get so so so worked up. It’s fuckin weird.

_________________
I didn’t move, speak, or change my facial expression in any way during the awkward silence that followed.

2016 SWILL PICK EM (co)CHAMPION!
avatar
Travis of the Cosmos
Geronte
Geronte

Posts : 16000
Join date : 2014-04-15
Age : 33
Location : Right behind you

Back to top Go down

Re: More devasting news for Millenials: their handshakes suck

Post by LooseGoose on Thu Oct 26, 2017 1:27 pm

Travis has this thing - he accuses anyone that responds to his bullshit in a way he doesn't like as "getting all worked up". I guess it strokes his ego to think he's really stirring some shit whilst remaining James Bond chill. Different strokes.

_________________
All bowls matter.
avatar
LooseGoose
Geronte
Geronte

Posts : 34726
Join date : 2014-04-18
Age : 97
Location : Up North

Back to top Go down

Re: More devasting news for Millenials: their handshakes suck

Post by Travis of the Cosmos on Thu Oct 26, 2017 1:32 pm

LooseGoose wrote:Travis has this thing - he accuses anyone that responds to his bullshit in a way he doesn't like as "getting all worked up". I guess it strokes his ego to think he's really stirring some shit whilst remaining James Bond chill. Different strokes.

He’s pretty fucking worked up goose.

_________________
I didn’t move, speak, or change my facial expression in any way during the awkward silence that followed.

2016 SWILL PICK EM (co)CHAMPION!
avatar
Travis of the Cosmos
Geronte
Geronte

Posts : 16000
Join date : 2014-04-15
Age : 33
Location : Right behind you

Back to top Go down

Re: More devasting news for Millenials: their handshakes suck

Post by DWags on Thu Oct 26, 2017 1:33 pm

LooseGoose wrote:Travis has this thing - he accuses anyone that responds to his bullshit in a way he doesn't like as "getting all worked up". I guess it strokes his ego to think he's really stirring some shit whilst remaining James Bond chill. Different strokes.


His buttons are pretty easy to push. It’s entertaining

_________________
avatar
DWags
Geronte
Geronte

Posts : 23659
Join date : 2014-04-21
Age : 56
Location : Right here

Back to top Go down

Re: More devasting news for Millenials: their handshakes suck

Post by LooseGoose on Thu Oct 26, 2017 1:40 pm

Well to be honest I'm still pretty worked up over the SVG thing.

_________________
All bowls matter.
avatar
LooseGoose
Geronte
Geronte

Posts : 34726
Join date : 2014-04-18
Age : 97
Location : Up North

Back to top Go down

Re: More devasting news for Millenials: their handshakes suck

Post by Watch Out Pylon! on Thu Oct 26, 2017 1:41 pm

If I weren't about to have a kid I would sooo sponsor a royal rumble at LAN right now.

I know that's a RCMB bit, shut up. Wanna fight about it?
avatar
Watch Out Pylon!
Geronte
Geronte

Posts : 12379
Join date : 2014-04-30

Back to top Go down

Re: More devasting news for Millenials: their handshakes suck

Post by tGreenWay on Thu Oct 26, 2017 1:41 pm

LooseGoose wrote:Travis has this thing - he accuses anyone that responds to his bullshit in a way he doesn't like as "getting all worked up". I guess it strokes his ego to think he's really stirring some shit whilst remaining James Bond chill. Different strokes.

Which James Bond? I'd go with Timothy Dalton. Personally, I've always thought of Travis more like Darrin Stephens from Bewitched, but not the cool Darrin, the second Darrin that everybody thinks is yeah he's okay but sorta dull.

_________________
There's the right way, the wrong way, and the GreenWay.
avatar
tGreenWay
Geronte
Geronte

Posts : 21991
Join date : 2014-04-18
Location : East Lansing

Back to top Go down

Re: More devasting news for Millenials: their handshakes suck

Post by LooseGoose on Thu Oct 26, 2017 1:50 pm

tGreenWay wrote:
LooseGoose wrote:Travis has this thing - he accuses anyone that responds to his bullshit in a way he doesn't like as "getting all worked up". I guess it strokes his ego to think he's really stirring some shit whilst remaining James Bond chill. Different strokes.

Which James Bond? I'd go with Timothy Dalton. Personally, I've always thought of Travis more like Darrin Stephens from Bewitched, but not the cool Darrin, the second Darrin that everybody thinks is yeah he's okay but sorta dull.

George Lazenby - One movie and out.

_________________
All bowls matter.
avatar
LooseGoose
Geronte
Geronte

Posts : 34726
Join date : 2014-04-18
Age : 97
Location : Up North

Back to top Go down

Re: More devasting news for Millenials: their handshakes suck

Post by Travis of the Cosmos on Thu Oct 26, 2017 1:54 pm

DWags wrote:
LooseGoose wrote:Travis has this thing - he accuses anyone that responds to his bullshit in a way he doesn't like as "getting all worked up". I guess it strokes his ego to think he's really stirring some shit whilst remaining James Bond chill. Different strokes.


His buttons are pretty easy to push. It’s entertaining

You didn’t push any buttons dwags. I think you’re confusing me with otpt. Another one of those sundowning things man

_________________
I didn’t move, speak, or change my facial expression in any way during the awkward silence that followed.

2016 SWILL PICK EM (co)CHAMPION!
avatar
Travis of the Cosmos
Geronte
Geronte

Posts : 16000
Join date : 2014-04-15
Age : 33
Location : Right behind you

Back to top Go down

Re: More devasting news for Millenials: their handshakes suck

Post by DWags on Thu Oct 26, 2017 2:11 pm

tGreenWay wrote:
LooseGoose wrote:Travis has this thing - he accuses anyone that responds to his bullshit in a way he doesn't like as "getting all worked up". I guess it strokes his ego to think he's really stirring some shit whilst remaining James Bond chill. Different strokes.

Which James Bond? I'd go with Timothy Dalton. Personally, I've always thought of Travis more like Darrin Stephens from Bewitched, but not the cool Darrin, the second Darrin that everybody thinks is yeah he's okay but sorta dull.


I thought like the monte Hall game show type guy.

But I’m having an issue with you and Dalton as James Bond.

_________________
avatar
DWags
Geronte
Geronte

Posts : 23659
Join date : 2014-04-21
Age : 56
Location : Right here

Back to top Go down

Re: More devasting news for Millenials: their handshakes suck

Post by tGreenWay on Thu Oct 26, 2017 2:12 pm

LooseGoose wrote:
tGreenWay wrote:

Which James Bond? I'd go with Timothy Dalton. Personally, I've always thought of Travis more like Darrin Stephens from Bewitched, but not the cool Darrin, the second Darrin that everybody thinks is yeah he's okay but sorta dull.

George Lazenby - One movie and out.

He sounds like a real loser. IOW; you nailed it.

_________________
There's the right way, the wrong way, and the GreenWay.
avatar
tGreenWay
Geronte
Geronte

Posts : 21991
Join date : 2014-04-18
Location : East Lansing

Back to top Go down

Re: More devasting news for Millenials: their handshakes suck

Post by tGreenWay on Thu Oct 26, 2017 2:18 pm

DWags wrote:
tGreenWay wrote:

Which James Bond? I'd go with Timothy Dalton. Personally, I've always thought of Travis more like Darrin Stephens from Bewitched, but not the cool Darrin, the second Darrin that everybody thinks is yeah he's okay but sorta dull.


I thought like the monte Hall game show type guy.

But I’m having an issue with you and Dalton as James Bond.

Not me, Travis. Until Goose pointed out Geo Lazenvy, I considered Dalton the least memorable Bond.

_________________
There's the right way, the wrong way, and the GreenWay.
avatar
tGreenWay
Geronte
Geronte

Posts : 21991
Join date : 2014-04-18
Location : East Lansing

Back to top Go down

Re: More devasting news for Millenials: their handshakes suck

Post by DWags on Thu Oct 26, 2017 2:20 pm

tGreenWay wrote:
DWags wrote:


I thought like the monte Hall game show type guy.

But I’m having an issue with you and Dalton as James Bond.

Not me, Travis. Until Goose pointed out Geo Lazenvy, I considered Dalton the least memorable Bond.

Got it. I just stopped after Connery and Moore.

Who do you think was the best villain?
avatar
DWags
Geronte
Geronte

Posts : 23659
Join date : 2014-04-21
Age : 56
Location : Right here

Back to top Go down

Re: More devasting news for Millenials: their handshakes suck

Post by MiamiSpartan on Thu Oct 26, 2017 2:27 pm

LooseGoose wrote:
tGreenWay wrote:

Which James Bond? I'd go with Timothy Dalton. Personally, I've always thought of Travis more like Darrin Stephens from Bewitched, but not the cool Darrin, the second Darrin that everybody thinks is yeah he's okay but sorta dull.

George Lazenby - One movie and out.
I thought he was pretty good, though. He just had the unfortunate situation of following a legend. Like how in sports you don't want to be the guy that takes over from a legendary coach. You want to be the guy after the guy that takes over.

Timothy Dalton was the only one that was really just not suited for the role, IMHO.
avatar
MiamiSpartan
Geronte
Geronte

Posts : 2524
Join date : 2014-04-16
Location : Miami, FL

Back to top Go down

Re: More devasting news for Millenials: their handshakes suck

Post by LooseGoose on Fri Oct 27, 2017 10:27 am


_________________
All bowls matter.
avatar
LooseGoose
Geronte
Geronte

Posts : 34726
Join date : 2014-04-18
Age : 97
Location : Up North

Back to top Go down

Re: More devasting news for Millenials: their handshakes suck

Post by Other Teams Pursuing That on Fri Oct 27, 2017 10:38 am

Buffalo Wild Wings? Isn’t that a positive? That place sucks.
avatar
Other Teams Pursuing That
Geronte
Geronte

Posts : 22242
Join date : 2014-04-18
Location : Denver, CO

Back to top Go down

Re: More devasting news for Millenials: their handshakes suck

Post by tGreenWay on Fri Oct 27, 2017 11:40 am

DWags wrote:
tGreenWay wrote:

Not me, Travis. Until Goose pointed out Geo Lazenvy, I considered Dalton the least memorable Bond.

Got it. I just stopped after Connery and Moore.

Who do you think was the best villain?

Jaws.
/thread

_________________
There's the right way, the wrong way, and the GreenWay.
avatar
tGreenWay
Geronte
Geronte

Posts : 21991
Join date : 2014-04-18
Location : East Lansing

Back to top Go down

Re: More devasting news for Millenials: their handshakes suck

Post by LooseGoose on Tue Nov 14, 2017 8:09 am

Now these fucking Millenials think they've invented roommates.....



The trend of co-living

_________________
All bowls matter.
avatar
LooseGoose
Geronte
Geronte

Posts : 34726
Join date : 2014-04-18
Age : 97
Location : Up North

Back to top Go down

Re: More devasting news for Millenials: their handshakes suck

Post by Senior Dickfist on Tue Nov 14, 2017 8:11 am

WTF?
avatar
Senior Dickfist
Spartiate

Posts : 394
Join date : 2014-05-22
Age : 97
Location : The Zoo

Back to top Go down

Re: More devasting news for Millenials: their handshakes suck

Post by DWags on Tue Nov 14, 2017 8:49 am

LooseGoose wrote:Now these fucking Millenials think they've invented roommates.....



The trend of co-living

_________________
avatar
DWags
Geronte
Geronte

Posts : 23659
Join date : 2014-04-21
Age : 56
Location : Right here

Back to top Go down

Re: More devasting news for Millenials: their handshakes suck

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 3 of 3 Previous  1, 2, 3

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum